Maite Goñi-k (@euskaljakintza) bere blog kolektiboan (Euskaljakintza) Euskaltzaindiaren arauak lantzeko beste ariketa-sorta bat argitaratu du , kasu honetan , Hot Potatoes aplikazioan eginda.
Egia esan , bere ikasleak ariketa hauek prestatu eta konpartitu dituztenak izan dira . Denok dakigu Maite irakasle berritzailea dela eta honen lekukotza euren blogean ariketa hauek sortzeko izan den prozedura da :
"Hizkuntzaren gramatikaren alorra lantzeko, ohikoa izaten da ikasleek jarduera liburuetatik ateratako ariketak osatzea eta, jarraian, irakaslearen laguntzaz zuzentzea. Bada, ikasleek era ekinkorragoan aritzeko, zuetako batzuek jakingo duzuen bezala, euskaljakintzan prozesua irauli dugu ikasleak jarduera hauen diseinatzaile eta sortzaile bihurtuz. Honela, ikasleek jarduera ezberdinak sortzeaz gain, horientzako erantzunak ere aurkitu behar dituzte, prozesu osoan parte hartuz. Aprendizaia askoz ere esanguratsuagoa bihurtzen da, zalantzarik gabe. Ikasleak jarduera horiek sortzen ari diren bitartean, nik prozesua gainbegiratu eta, bukatzean, behin-betiko zuzenketak egiten ditut. Ondoren, sortutako jarduerak aplikazio batera (kasu honetan Hot Potatoes-era) pasatzen ditugu eta, azkenik, sarean denon eskura ipintzen ditugu.Ariketak ondokoak dira :
Nire ustez, bai prozesu osoa eta bai emaitza aberatsak dira oso; izan ere, bikote bakoitzak bikotekideen artean sortutako jarduerak egiteko aukera du, eta baita beste guztienak ere."
Euskaltzaindiaren arauak orokorrean lantzeko ariketak
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Ikastaro osoa |
Ariketa zehatzak
Irakurtzeko jatorrizko posta SARTU HEMEN
Comentarios
Publicar un comentario