- Google. Sarrera eta historia
- Google: bilatzaileen bilatzailea
- Gmail: Google-en posta. Web posta oso interesgarria
- Google groups: taldeetan parte hartu edo taldeak sortu
- Google calendar: zure egutegia klik batean
- Blogger: sortu zeure bloga
- Google Docs: on-line pakete ofimatikoa
- Google Docs-en aurkezpena eta haren sarbidea
- Google Docs dokumentu berria sortu
- Dokumentu bat Google Docsera igo
- Google Docsen hasierako pantaila
- Gordetako Bilaketen aukerak
- Karpeten aukerak: karpetekin lan egin
- Dokumentu bat Google Docsekin partekatu
- Gainbegiratzeen historiala
- Inkesta bat sortu kalkulo orri eta formulario baten bidez
- Google-en beste hainbat tresna: google dictionary, google translate...
Emailez bidaltzen ditugun dokumentuak edota blog,site edo wiki batean eskegitzen baditugu PDF formatuan egitea komenigarria izaten da. Modu honetan, formatoak eta letra-motak ez dira aldatzen. Word edo Power Pointeko formatoetan bidaltzen baditugu, hau. gerta daiteke. Modu batzuk dauzkagu hau egiteko : 1. Instalatu PDF inprimagailu birtual bat. Modu honetan, dokumentua idatzi ondoren, egingo dugu : "inprimatu" eta aukeratuko dugu instalatutako PDF inprimagailu birtuala (CutePDF edo PDFCreator, besteak beste). Dokumentua inprimatu beharrean, PDF formatuan gorde ahal izango dugu. PDFCreator 1.2.3 Cute PDF 2. Dokumentua "Open Office" edo "Libre Office" pakete ofimatikoetan egiten badugu, beste barik PDF formatuan gorde daiteke. 3. Dokumentua "Google Docs" online gunera igotzen badugu edo han bertan sortzen badugu, zuzenean egin daiteke...
Oso ondo Juancar, gero eta hobeto
ResponderEliminarMila esker
Eskerrik asko Ibon , zeure iruzkinek animatzen naute lan honetan jarraitzeko.
ResponderEliminar