Ir al contenido principal

Jordi Adell-ek emandako hitzaldia

Ondoko bideoetan ikus ditzakezue Jordi Adell-ek emandako hitzaldia Cantabrian. Hitzaldiaren izenburua da "Escuela 0.9 vs Niños 2.0. El desafío educativo de la generación digital". Jordi Adell-en web orriaren helbidea http://nti.uji.es/~jordi/ da.

OSO INTERESGARRIAK

1.ZATIA


2.ZATIA

Comentarios

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. Jordiren hitzaldia ikusi ondoren, apur bat kezkaturik geratu naiz. “Más de lo mismo” aurrean gaude ala ez?. Uste dut ezetz.

    Gogoratzen dut orain dela 20 urte , konpetentziak, gaitasunak eta trebetasunei buruz hitz egiten hasi ginenean, MIT-etik etorritako irakasle bat Seymour Papert, agertu zen bere Dortokaren Unibertsoarekin eta denok liluraturik geratu ginen. Gogoratzen al duzue?.

    Badakit hau guztiz desberdina dela, Web 2.0 –ak gizartean txertaturik dagoen tresneria delako, baina nahiz eta gauzak horrela izan, komentario gutxi eta laburrak egitea gustatuko litzaidake.

    Zergaitik horrelako gaiei buruz hitz egiten gaituztenean beti guay (moderno) , sowman moduan hitz egiten gaituzte?.

    Jordik autore batzuk erakusten dizkigu eta beste batzuk aldez uzten ditu, “Unos señores que escriben libros muy gordos” direla esanez. Ba ez Jordi laguna, autore horiek, nahiz eta teknologia hauen bultzatzaileak izan , beraien “lado oscuro”-a ere aztertzen dute.

    Zergatik gure ikasleak eta guk ere, gero eta konektatuagoak egonez, gero eta bakartiago sentitzen gara?.

    Gure ikasleak unibertso teknologiko honetan jaioak, paraleloki pentsatzeko era dute eta ez linealki, gu bezalakoa. Paraleloa ez sekuentziala. Banandurik ez zentralizaturik.

    Gure seme-alabak bat baino gauza gehiago aldi berean egiteko gai dira, nahiz eta ez hain ondo(sic). Orduan, non geratzen da kalitatea?. Gizarte honetan balore hain preziatua. Banandurik ez zentralizaturik. Dispertsuagoa ere bai?.

    Gaitasuna honetan “ el lado oscuro” azkenengo atalean aipatzen da, “Legal, salud y etica “ atalean. Hori bai, atal honetan azkena izateaz gain , ideologiarekin topatuko gara, Jordi laguna.

    Bukatzeko, debate honetan, institutu eta eskoletan ematen ari diren beste batzuetan gertatzen den bezala, sikologia-pedagogia gutxiago eta filosofia-soziologia-antropologia gehiago edo nahi baduzue, pedagogo-sikologo gutxiago eta filosofo-soziologo-antropologo gehiago beharrezkoak direla uste dut.

    Nik “El lado ocuro”-a aipatu dut, beste batek bestea trata dezan, izan, izan duelako.

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

Hautaproba ebatziak

Educared-en web gunean Hautaprobetarako atal berezi bat dugu. Bertan ehunaka hautaproba ebatzi topa daitezke . Ariketak sailkatuta daude , lehengoz irakasgaietan eta gero gaietan . Ebazpenak flash formatoan aurkitu ahal ditugu . Oso baliabide ona irakasle zein ikasleentzat.


Fisika eta Kimika-ko ariketak

IkticBengoetxe (ikticbengoetxe.blogspot.com) blogetik hartzen dugu artikulu hau . Eskerrik asko Angel.
Zaragozako Unibertsitateko Zientzia esperimentaleko Departamentuaren eskutik proiektu berri bat dugu sarean: zientzietako jarduerak. Era honetan 23 fisiko kimikako jarduera landuta eta sailkatuta daude, maila (DBH eta Batxilergoa) eta tipologiaren arabera (esperimentalak, eztabaidak, ikerketak, digitalak). Hara joateko sakatu irudien gainean.

Garatu ikastaroak 2011/2012

Garatu ikastaroen lehenengo deialdia dagoeneko atera da. Bigarren deialdia irailean zabalduko da.  Eskaera online egin daiteke Iraskaslegune-tik sartuta. Prozedura hauxe da :


Garatu Online 11/12
View more presentations from Juan Carlos Guerra

DBH eta Batxilergorako IKTen inguruko eskainitako ikastaroak hauexek dira:


106Herramientas Web2.0 y su utilización didáctica en las aulas de Lenguas De PrimariaFitxa ikusi | Ver Ficha107Blog EducativoFitxa ikusi | Ver Ficha
167Seguridad en InternetFitxa ikusi | Ver Ficha