Ir al contenido principal

Software librea ala Microsoft?


Hona hemen interesgarria iruditzu zaidan Jordi Adell-ek bere blogean idatzitako artikulua , politikariek hartzen dituzten software libre edo jabeari buruzko erabaki guztiz eztabaidagarriak direla eta.


TIC y educación: ¿hacia dónde va Cataluña?

José Montilla, presidente de la Generalitat de Catalunya, acaba de firmar un acuerdo con Microsoft para, entre otras cosas, dotar a cada alumno de Cataluña de un TabletPC. El desconcierto que el hecho ha causado entre los docentes catalanes comprometidos con la introducción de las TIC ha sido notable. El acuerdo, entre otros efectos, significa tirar a la basura todo el trabajo desarrollado en Linkat, la distribución educativa GNU/Linux del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya. Como resumen de dicho desconcierto, basta leer esta carta de un maestro al Diari de Mataró.

Pero eso no es todo. Para más recochineo las autoridades de política lingüística de varias comunidades autónomas (Euskadi, Cataluña, Galicia y las Islas Baleares) han concedido a Microsoft el Premio Promoción de la Realidad Plurilingüe del Estado Español (sí, no es una broma… véase la nota de prensa de la Generalitat de Catalunya o la noticia en Vilaweb). Naturalmente, el premio ha levantado ampollas entre la gente comprometida desde hace años en la traducción de software, como Softcatalà (nota de prensa). Quizá a la comisaria de la competencia de la Comunidad Europea también le haga gracia el tema.

¿Alguien entiende algo? Pues, si no es mucha molestia, que me lo explique.


Jatorrizko artikulua : http://elbonia.cent.uji.es/jordi/2009/03/08/tic-y-educacion-%C2%BFhacia-donde-va-cataluna/

Comentarios

Entradas populares de este blog

Euskal aditz laguntzaileak

IKATEROAK ( http://ikteroak.blogsome.com/ ) blogetik post hau hartzen dugu : Euskaljakintza kook aditza errepasatzeari ekin diogu bigarren ebaluazio honetan. Gauzak horrela, gure Dale konoa ren filosofiari jarraiki, errepaso ariketak guk geuk sortu ditugu. Eta geureari jarraituz, sarean jarri ditugu erabili nahi dituen ororentzat. Ariketak Ikasleek bikoteka egin dute lan, bikote bakoitzak bi ariketa mota sortuz: Zehatzak (aditz-mota, aldi eta modu jakin bat lantzeko balio dutenak) Orokorrak (edozein aditz-mota, aldi, modu, pertsona eta numero lantzeko baliagarriak direnak). Gune berria Ariketa horiek guztiak Euskal aditz laguntzailea deritzon gune berri batean kokatu ditugu. Gune horretan, ariketekin batera, beste baliabide batzuk topatu ahal izango dituzu: Taulak: Sor dakizkigukeen zalantzak argitze aldera, aditz-taula guztiak ipini ditugu kontsultagai. Goiko barran, dagokion moduan ( indikatiboa , baldintza , ahalera , subjuntiboa eta agintera ) klik eginez, topatuko dituzu. Ho...

Pdf batekin egin nahi zenuen guztia eta ez zenekien zelan ....

Blogoff blogean ( http://www.blogoff.es ) erabat erabilgarria den sarrera bat argitaratu dute pdf dokumentuei buruz . Dena jakin nahi baduzu irakurri. Creative Commons lizentzia baten menpe dagoenez , hona hemen artikulua : Artículo traducido y adaptado de Adobe PDF Guide [Digital Inspiration] 1. ¿Cómo creo documentos PDF en mi ordenador sin necesidad de Adobe Acrobat? Hazte con una copia del programa gratuito DoPDF [ Ver tutorial ] 2. Pero no quiero instalar un programa cuando lo único que voy a convertir son unos pocos documentos. Sube tus documentos a Google Docs a través del explorador y luego expórtalos como PDF. Así de simple 3. Un cliente me ha mandado una presentación PowerPoint por e-mail y aquí no tengo nada para abrirlo ¿qué puedo hacer? Reenvía el correo (con el powerpoint adjunto) a pdf@koolwire.com . Ellos convertirán la presentación a PDF y te la mandarán de vuelta para que la puedas ver en la mayoría de los dispositivos portátiles. 4. ¿Cómo guard...

Matematikako apunte eta ariketak

Ejercicios de Matemáticas DBHko ikasleei zuzendutako oso web ona da . Era guztietako azalpenak ezezik ariketa interaktiboak , jokuak , apunteak eta azterketak ere topa daitezke. Gainera nork bere materialak igo ahal ditu . Horretarako harpidetza egin behar da.