Garatu ikastaroen lehenengo deialdia dagoeneko atera da. Bigarren deialdia irailean zabalduko da. Eskaera online egin daiteke Iraskaslegune-tik sartuta. Prozedura hauxe da :
DBH eta Batxilergorako IKTen inguruko eskainitako ikastaroak hauexek dira:
DBH eta Batxilergorako IKTen inguruko eskainitako ikastaroak hauexek dira:
| 106Herramientas Web2.0 y su utilización didáctica en las aulas de Lenguas De Primaria | Fitxa ikusi | Ver Ficha | |
| 107Blog Educativo | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
| 167Seguridad en Internet | Fitxa ikusi | Ver Ficha | |
| 168Seguridad en Internet | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
| 170Uso educativo de la web 2.0 en orientación educativa | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
| 176Matemáticas dinámicas con geogebra | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
| 181Teknologia: Fluxu diagramen bidezko programazioa Moway kontrol-plaka eta Moway mini robota erabiliz | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
| 87La competencia digital en las materias científicas | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
| 191Recursos de la Web2.0 para el trabajo con la lengua oral/Ahozkotasuna lantzeko Web 2.0 tresnak | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
| 192Taller de webquest para el área de lengua/ Webquest tailerra hizkuntza arloa lantzeko | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
| 193Teknologia: Elektronika Digitala | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
| 199Zientziako 10 gai irakasteko baliabide digitalak | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
| 266Utilización del blog en las aulas de Lenguas | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
| 267Blogen erabilera Hizkuntza geletan | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
| 766Matematicas y web 2.0 | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
| 768Tecnologia: Programación en diagramas de flujo con la tarjeta controladora Moway el mini robot Moway | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
| 772Matematika kalkulagailuekin, IKT patrikan / Matemáticas con calculadora, las TIC en el bolsillo | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
| 774Herramientas Web2.0 y su utilización didáctica en las aulas de Lenguas de Educación Secundaria | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
| 253ICT resources for language teachers | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
| 259Writing electronic documents for English Language Learning | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
| 263Google Earth eta Google Maps, zientzia-hezkuntzarako tresnak digitalak. | Fitxa ikusi | Ver Ficha | |
| 265Web 2.0 musika gelan | Fitxa ikusi | Ver Ficha | |
| 300Acción tutorial y redes sociales | Fitxa ikusi | Ver Ficha | |
| 301Acción tutorial y redes sociales | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
| 316Las redes sociales en los centros educativos | Fitxa ikusi | Ver Ficha | |
| 318Administración de la intranet de centro educativo de la red pública | Fitxa ikusi | Ver Ficha | |
| 319Administración de la intranet de centro educativo de la red pública | Fitxa ikusi | Ver Ficha | |
| 320Administración de la intranet de centro educativo de la red pública | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
| 348Introducción a Linux con Ubuntu | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
| 354Matemáticas y Moodle (Introducción) | Fitxa ikusi | Ver Ficha | |
| 355Matematika eta Moodle (Sarrera) | Fitxa ikusi | Ver Ficha | |
| 356Moodle (profundización): integración de herramientas multimedia y web 2.0 | Fitxa ikusi | Ver Ficha | |
| 357Moodle para profesores editores | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
| 359Multimedia básica | Fitxa ikusi | Ver Ficha | |
| 360Moodle para profesores editores | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
| 363Presentaciones Multimedia | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
| 367Sare sozialak ikastetxeetan | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
| 391Construcción avanzada de un espacio Web en la plataforma Liferay del centro educativo | Fitxa ikusi | Ver Ficha | |
| 392Construcción avanzada de un espacio web en la plataforma Liferay del centro educativo | Fitxa ikusi | Ver Ficha | |
| 393Construcción de un espacio Web en la plataforma Liferay del centro educativo | Fitxa ikusi | Ver Ficha | |
| 394Construcción de un espacio Web en la plataforma Liferay del centro educativo | Fitxa ikusi | Ver Ficha | |
| 395Construcción de un espacio web en la plataforma Liferay del centro educativo | Fitxa ikusi | Ver Ficha | |
| 396Construcción de un espacio web en la plataforma Liferay del centro educativo | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
| 412Linuxera sarrera Ubunturekin | Fitxa ikusi | Ver Ficha | |
| 413Matemáticas y Moodle (Profundización) | Fitxa ikusi | Ver Ficha | |
| 414Oinarrizko Multimedia | Fitxa ikusi | Ver Ficha | |
| 415Oinarrizko Multimedia | Fitxa ikusi | Ver Ficha | |
| 416Oinarrizko Multimedia | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
| 418Sare sozialak ikastetxeetan | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
| 421Tutorización de cursos mediante Moodle | Fitxa ikusi | Ver Ficha | |
| 422Tutorización de cursos mediante Moodle | Fitxa ikusi | Ver Ficha | |
| 423Tutorización de cursos mediante Moodle | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
| 433La Dinamización de las TIC en los centros educativos II | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
| 83Elaboración de materiales multimedia para una escuela inclusiva | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
| 784GIS libreen erabilera irakaskuntzan | Fitxa ikusi | Ver Ficha | |
| 787Introducción a Linux con Ubuntu | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
| 792Moodle para profesores editores | Fitxa ikusi | Ver Ficha | |
| 793Multimedia básica | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
| 797Administración de la intranet de centro educativo de la red pública | Fitxa ikusi | Ver Ficha | |
| 798Administración de la intranet de centro educativo de la red pública | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
| 923Mapas conceptuales y otros organizadores visuales | Fitxa ikusi | Ver Ficha | |
| 925Moodle (profundización): integración de herramientas multimedia y web 2.0 | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
| 937La Dinamización de las TIC en los centros educativos I. | Fitxa ikusi | Ver Ficha | |
| 938Lankidetza proiektu telematikoak: metodologia On! | Fitxa ikusi | Ver Ficha | |
| 939Lankidetza proiektu telematikoak: metodologia On! | Fitxa ikusi | Ver Ficha | |
| 940Matematika lankidetzan Google tresnekin | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
| 943Uso de la Pizarra Digital Interactiva (PDI) | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
| 986(G.11) Matemática digital: Eskola 2.0 | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
| 989(G.2) Uso del comic digital para la educación en valores en centros de enseñanza | Fitxa ikusi | Ver Ficha |
Comentarios
Publicar un comentario